الأربعاء، 15 أغسطس 2012

حوار بين أب و بنته سنة 2090


البنت:هاي داد

الاب:قشطة يامزة

البنت: عايزاك في بروبليماية كدة

الاب:ارغي عاوزة اية

البنت:انا في واحد معايا في الحضانة بيحبني

الاب:هايل دا السن الطبيعي للحب

اية بقي المشكلة؟

البنت:المشكلة اني مش عارفة اني بحبه ولا لأ؟

الاب:ازاي

البنت:اصلة كل يوم يعزمني علي مصاصة وبيحاول يتقربلي

وبيجي يلعب معايا كل يوم بالمكعبات وكدة

بس انا مش حاسة من ناحيتة بحاجة

الاب :لية

البنت:المفروض لو بيحبني بجد يوصلني كل يوم بالعجلة بتاعتة بس هو مش بيعمل

كدة

الاب:امال بيعمل اية؟

البنت:عايز يبين انة ولد كول يعني وبيقعد يعمل خمسات بيها وكدة ومطنشني

الاب :مطنشك ازاي؟

البنت:مابيقوليش خدى لفة ولا اي حاجة من كلام الحب دة

بس برضة ساعات بيعبرلي عن شعورة

الاب:ازاي

البنت:هي عيد ميلادي اللي فات جابلي بامبرز هدية بس انا كنت فرحانة بية اوي

الاب:بــ ايييييييية؟

البنت:بالبامبرز طبعا

الاب:محاولتيش تخرجي معاه قبل كدة وتفهمية؟

البنت:خرجنا مرة ورحنا جنينة الاطفال وكان بيمرجحني

الاب:الخسيس

البنت:لية بتقول كدة؟

الاب:عشان مخدنيش معاكوا

البنت :بس انا لازم احسم الموضوع دة

الاب:هو دة الصح

البنت:اوك باي بقي

الاب:رايحة فين

البنت:هاخد الرضعة وانام

يارب تعجبك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق