الجمعة، 17 أغسطس 2012

المجموعة الكاملة لتسجيلات سوزان/حسني بمناسبة شهر رمضان

شريط حواري يوم الثلاثاء الماضي 6/4/2009
صباح الخير ياحوحو انت صحيت
هو انا نمت اصلا
ليه يابيبي ؟
انتي مش عارفه ياسوزي جماعة 6 ابريل والقرف اللي انا فيه
انا طبعا سايب عليهم العدل ودا مايعرفش امه وتحت طوعي شمال شمال يمين يمين لا وساعات بسيبه يخترع ويبدع ما هو ده اللي ينفع مع الاوباش اللي حاكمنهم
و اقولك على حاجه
هو فاتح له حساب في البنك الاهلي سري وانا سايبه يلعب في الثلاثة مليار
يمشي حاله بس مش عايز فضايح زي عاطف عبيد لما فتحها على قريبه لحسن اطيره هههههههههههههههههههههههه
الزفت جمال راح فين
الا اقوله عليه يعمله ؟
سوزي :- يووه ماراح يشوف مراته اللي بقاله شهرين ماشفهاش عمال يلف وتعبان ياروحي كل كام يوم يخلع زيارة سريعة للبيت الابيض لزوم المسائل وطبعا ما تقئلئش اهو تلمع ونضف عل الاخر وبقي احسن من نضيف يعني ممكن ترتاح وهو حيكمل كويس
حوحو :- انتي بتقولي ايه مش شايفه الرمم بتوع المعارضه مبهدلني على صفحات الجرايد ده حتى مش عارف اتمتع بمنظر البحر في شرم
ياسوزي ياحبيبتي في حاجات لازم يعرفها كويس
1- مايعملش اي حاجه الا بعد مانشاور الكبار
2- انا خلاص كبرت وعارف اني كارت بدأ يتحرق وجمال لازم يعرف شمال شمال يمين يمين ولا نسيتي اللي حصل لاخويا صدام اهي اهي اهي اهو شنقوه
3- اسرائيل اللي مش عاجبه العرب دول اجدع ناس وكلهم مفهوميه وشايفه الهبل بتوع حماس عايزين يعملوا اسلام وكلام فارغ هو الاسلام ناقص انما ياعيني على فتح اخر تفتيحه شفتي الواد دحلان ماشاء الله ولا الوليد بن طلال وده كله من تفتيح المخ وده اللي عايز افطم بيه جمال
4- يلم رجاله مجدع حواليه زي عز شوفي ماشاي ازاي بفلوس جيمي زي الفل انما طلعت بدا يلف ورا النسوان وحكاية سوزان تميمي خلاص يغور ويجي غيره
5- كل ما الوزير يكون حرامي و..... هو دا المطلوب علشان يحمي نفسه لما تيجي تعك نلقى اللي يشيل واهو كله بثوابه
..... فاكرة ياسوزي الشركة اللي كنت عاملها زمان لما كنت نائب رئيس الجمهورية شركة الاجنحه البيضاء اللي سجلتها في فرنسا وهي المورد الوحيد للاسلحه في مصر انا واخوكي وحسين سالم وابو غزاله شوفي حسين سالم ماشاء الله بقى فين دلوقتي نص شرم بتاعته وبنى لي مسجد عشان اصلي فيه واهو ماشي في السليم
حوحو حالك مش عاجبني اليومي دول ده حتى ماكلفتش نفسك تروح مؤتمر اللمه العربية واهو كنت تطلع بقرشين يكفوا البلاوي اللي بتشربها وانت قلتلي بطلت
ياااااااااه ياسوزي يوه بأه هو انتي غريبة انتي زي العيال الصغيرة تزني على مافيش
يعني عاوزاني اروح قطر واقعد مع العالم الهايفه دي ما انتي عارفه اولمرت اتصل بي امبارح وكان عامل عزومة كباب من اللي يرود الروح الاصلي
وبيني وبينك هو قالي بلاش ياسوسو تروح القمه دي وخد الاوراق اهي اقرا المكتوب وكانك رحت
سوزي :- وانا اللي فاكراك مش عايز تتلم مع اخواتك ونفسي قبل مااموت اشوفكم ملمومين مع بعض
ياستي ماكلنا حنتلم حنتلم
نتنياهو اتصل علي وقالي امبارح الواد الوزير بتاع قطر بقاله اسبوعين خاوتني حنعمل ايه حنعمل ايه المهم كتبتله الاوراق بتاعت القمه وكل واحد حيقول ايه وطلبت من القذافي يبحبح حبتين هههههههههههه طبعا الدهل التاني فاشخ بقه ومش عارف رايح فين
قلت له يا نتن بلاش التريقه عل الراجل ده كلها يومين ويحصل اخوه
سوزي :- بقى بزمتك قلت له كده
يووووووووووووووووه عديها بأه انتي كل حاجه تدقي عليها وزفت الطين التاني فين
سوزي :- اهو ياخويا جاري ورا الكوره والمنتخب علشان نروح كناس العالم وشوية عيال بتوع زمبابوي نشفوا رقنا الله ينشف ريقهم
انتي جاهله مش زيمبابوي غانا وهي فرقه جامده وجايبين عيال صغيرة مش عارف انا بتوعنا لما يطلعوا بره يرجعوا مش كويسيين ليه
عوعو :- صباح الخير ياكتاكيت سمعت كلامكم عن الكوره بس والله ماتسنطش يابابا بس احنا اتعادلنا مع زامبيا
... انت كنت فين ياواد بقالك يومين طفشان من البيت

وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووو يظهر الشريط قطع
__
الجزء الثاني
ابدا موجود
حوحو :- خلاص روح من قدامي بلا كوره بلا كلام فارغ خلينا في الهم اللي احنا فيه
الوالد ابنك الخلبوص الكبير اخباره ايه
عوعو:- تعبان اوي يابابا كل 3 شهور يغير دم
حوحو اهئ اهئ ربنا يشفيه ده نور عيني
تررن ترررن
الو ايوه ياجمي بتتكلم منن فين
البيت الاسود ..... ااقصد البيت الابيض يابابا
اها وصلت مع الجماعه لحل
جيمي :- اهو بنحاول بس شروطهم صعبه اوي وحتحرجنا
حوحو:- ولاد الكلب طب مانا عارف ومستحمل كل المده دي
ترررن تررن استنى ياجيمي ده الخط الساخن
ايوه ...... مين
معاك طلعت يامعالي الريس
حوحو : ايوه يازفت الطين عاوز ايه مش قلت ماتكلمنيش تاني
طلعت :- اتحكم عليا بالاعدام ياباشا ودا ما يرضيكش وانت عارف الطبخه
حوحو :- ياشيخ اتنيل هي دي سوزان اللي قلتلك ااتلها
طلعت :- مش ممكن ياريس دا احنا عشان خاطر سيادتك نمسح اي اسم لسوزان من على وش الارض بس بلاش ..............
اغلقت السماعه
ايوه ياجمي
خلاص يابابا انا حركب واجي على طول
طيب واقول لاوباما انا مستنيه وصحتي مش مساعداني
الوووووووووووووو ياااااااااااااااه مش مصدق حبيب البي نتنياهو بقالي ساعتين ماسمعتش صوتك مش مصدق نفسي انا اسعد واحد في الدنيا
النتن :- انا عارف ياحوحو حركاتك دي ما كل واحد مننا بيمسك شويه بتقوله البؤين دول
لالا يا نتن انت غير الجميع انت عارف معزتك عندي اد ايه
النتن اسمع انا مش فاضي عاوزك تفتح المعبر بعد بكره ساعتين
حوحو كلامك اوامر ولو تحب افتحه على طول
النتن :- بلاش رغي وكلام فاضي هما ساعتين بس
اتقلبت السكه
ايوه يانظيف :- اسمع اعلن رسمي انني اعلن ان اليهود دول ولاد كلب جزم وبالعند في اللي خلفوهم حنفتح المعبر بعد بكره ساعتين
نظيف :- ياسلام ياريس ياابو الشهامه والاخلاق العاليه ربنا يخليك لينا
الووووووووو على صوتك شويه
......... معاك حسن نصر الله
ايوه يابو علي ايه الاخبار عندك
تمام ياريس كل المسائل كما تخطط لها ماشية صح
حوحو طيب اللبنانيين مش عارف عاوزين ايه من المواضيع دي كلها
بس ياسحس لو عرفوا انك حامي اسرائيل من الناحية الشماليه حتبقى فضيحه عالميه
سحس لا ياريس ما انا كل يوم ارمي صاروخين تهويش عشان الراي العام واهو حساباتنا بتزيد في سويسرا
حوحو بختك ياعم ما انا عارف الفوله وقشرتها .
اي خدمه
لا
لو في اي حاجه ابقى كلمني
هو احنا نستغنى عن بعض ابدا ..................
ايوه ياسوزي بتتكلمي من فين
يووووووووووه من فرنسا الواد وقع وانت عارف ظروفه وعلى طول في مونييليه
اهي اه صحته مش تمام وانا واقفه بره الاوضه ويظهر المره دي مش حتعدي
حوحو ربنا يستر مش كفاية 80 مليون رافعين ايديهم بيدعوا علي ليل نهار شعب واطي صحيح مش عارف عملتلهم ايه
بيني وبينك حلمت امبارح حلم زي الزفت لقيت واحد مديني بطاقة مكتوب عليها 25 مشيت لحد 16 قابلني واحد قالي رايح فين قلتله منطقه 25 قالي الله يخرب بيتك انت عملت ايه في دنيتك وف شعبك انا فرعون اللي قلت انا ربكم الاعلى واعطوني بطاقة 16
وقلقان بقالي يومين
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووويظهر الشريط قطع
الجزء الثالث
سوزي :- قوم بأه ياكسلان
حوحو :- اه ياحبي انا اسعد رئيس في العالم
سوزي :- طبعا يابيبي ومين قدك ولا في الاحلام اللي حصل ده
حوحو :- لي زمان ما كنتش عند الشعب الا شراب خرج
لكن دلوقتي انا في قلب كل مصري
سوزي :- هههههههههههههههههههههههه
طبعا عيالك والجماعه طبخوها صح
حوحو :- طبعا امال ايه دي كانت فرصة تاريخية ولازم نستغلها
نضحك بيها على الشعب الاهبل ده وشويه طبل وزمر ونعمل اللي عايزينه
سوزي :- والله ما كنتش عارفه ان الشعب اهبل اوي كده
حوحو :- الباب بيخبط شوفي مين
سوزي :- دول الاولاد الامامير جمال وعلاء

جمال :- بختك ياعم اهي جات عل الطبطاب زي ماكنا رسمنها
علاء :- لا يابابا ولحد دلوقتي وكام يوم حيشغلوا الشعب بيها
حوحو:- والله الجزائر ورئيسها عملوا لنا خدمة العمر نبقى نردهالهم في الانتخابات اللي جاية
جمال :- لا يابابا ماهي فرنسا معاهم عل الخط وبتظبط المسائل
علاء :- هو انت كنت فاكر الانتخابات البلدية واللي اكتسح فيها الاخوان 85%
وكانوا حيمسكوا البلد ولكن تدخلت فرنسا وقلبوا الطربيزة مع الجنرالات وشوية قتلى واستتب الامن
حوحو :- اهو انا مش خايف الا من الاخوان ولاد الكلب جالهم عبد الناصر بعد ما كان معاهم واعتمد عليهم وضرب الضربة اللي هي
جمال :- ازاي يابابا ؟
حوحو :- ما اصلوا كان عندهم واد اسمه جمال البنا دا كان كارثة الكوارث ده الراجل الوحيد اللي وقف قدام الدنيا كلها وكان مئدب حبايبنا اليهود آه الكلام ده صح حتى انجلترا حاولت ترشيه قدمته له شيك بخمسين الف جنيه استرليني لكن الراجل كبر دماغه وقال ايه كتب من وراه انما انتم بهديتكم تفرحون والله لارسلن لكم جنود لا قبل لكم بها والشيك ده موجود في المتحف البريطاني وكان بيحارب وشادد حيله اوي مع المجاهدين ودا مايرضيش الجماعه بتوعنا
علاء :- وايه اللي حصل
حوحو :؛- ححكيلك ايه ولا ايه
المهم مع البوليس السياسي وبأوامر من فاروق وتم اغتياله مع انه كان رجل العام سنة 1948 ويومها قامت افراح في امريكا وقالوا في الجرانين لقد مات العدو الوحيد في الشرق الاوسط
وجمال اقسم براس امه اللي بيني وبينكم اصلها من يهود اليمن انه ينضف ام مصر من أي اخوان
جمال :- وانت كنت فين يابابا دلوقتي
حوحو :- كنت غلبان على اد حالي بس كنت بطنش وبسمع الكلام كويس
سوزي :- بس انا اعرف ان جمال قتل كتير في السجون
حوحو :- لا ده حوالي 23 الف بس ايه يعني طب ما حافظ الاسد برضه دك ام الاخوان في حماه وقتل 20000 في ساعة واحدة ده غير الباقي اللي لو جمعناه مجزرة طريق سريحين 1120 قتيل وسجن تدمر وغيره واهو بكده يبقى ضرب رقم جمال
علاء :- طب واسرائيل يابابا
حوحو :- ياد انت وهو اسرائيل فيلم تاني واحنا هنا في خدمتها انتم عارفين المساعدات اللي بيدوهلنا قد ايه
جمال :- هو احنا محتاجين يابابا دي فلوسي انا بس تأكل شعب مصر ميت سنة لقدام
حوحو :- ياد متبئاش عبيط ماهو كله بحسابه نفوت لهم حته وهما يدونا حته اصل الخطه ان جمال يعمل سلام مع اليهود لكن الظروف ما سمحتش قام عملها السادات وانا بكمل امال .... انت عارف امريكا بتدينا معونة سلاح بس مليار ونص سنويا دا غير المعونات الاقتصادية والتجارية طيب ما ام حافظ الاسد باع الجولان واخذ تمنها على التربيزة دا الواد خدام فضحه فيها وهرب على اسبانيا وحسين بايع الضفه رسمي وما خفي كان اعظم وكل ده عشان مصالح اليهود
سوزي :- طيب ومعاهدة كامب ديفيد ما هو دا كان من ضمن المعاهدة بس اللي ما يعرفوش الشعب اللي نايم اننا بندي كهرباء وميه وغاز لاسرائيل بملاليم
علاء :- ازاي يابابا بقه انا اعرف ان الشعب بيكره اليهود
حوحو :- الشعب اه انما دي يابني مصالح مشتركه وكل ما تنفتح بلاعه بنحاول نسدها يعني مسئلة الخبراء اليهود اللي بيصينوا السد العالي دي فتحها زفت الطين حسب الله الكفراوي مش عارف ليه طب ما اصلا اتبنى السد العالي لوصول الكهرباء لليهود دا حتى ماوصلش لوادي حلفا اللي غرقت دي حاجات ما تعرفوهاش اصل الوفد السوداني كان جاي وعاوز الكهرباء تصل لشمال السودان قام الجماعة ادوهم سهرة حمراء في شيراتون ومضوا اتفاقية وهما سكرانين هههههههههههههه وليس كل ما يعلم يقال
وكمان السادات اتفق قال على فائض مية النيل اللي بينزل في البحر واحنا اصلا مش محتاجين له عمل مشروع اليشع كالي وتروح الميه لاسرائيل
اخر حاجه اللي فضحتنا الغاز والمحكمة اللي قالت لا وفتحي سرور من رجالتنا قال اه
جمال :- بابا سيبك من دا كله انت عارف اللي حصل في السودان تهويش وفرقعه اعلاميه جامده عشان نكسب اصوات ولما استلم الحكم من بعدك حتى وانت عايش يسعد الشعب
علاء :- انا مش عارف ايه ده والشعب مال امه ومال الحكم تعالى شوف الدول حوالينا ليبا مثلا مش عارفين نظام الحكم فيها ايه والعقيد عامل نظام دين امه مش عارفين جابه من فين وكل الخليج ممالك والمغرب كمان .
سوزي :- هو بتاع المغرب اسمه ايه ؟
جمال :- ايه يامه اسمه محمد السادس ونفسي اكون جمال الثاني يابابا ونقلب امها مملكة
حوحو :- بس ياولاد اسمي نفسي ايه خادم الهرمين ونهد الهرم الصغير او نبيعه لليابان
علاء :- لا يابابا ده اسم بلدي اوي عاوزين اسم شيك يخش العالمية كده وكمان ممكن اليابان تشتري الهرم بمبلغ مش بطال ماانت عمال تبيع في القطاع الخاص اشمعنى الهرم ما احنا بايعين البرج لرجل الاعمال الاماراتي ..........وبعنا شركة بيع المصنوعات وشركة الاسمنت و...............
جمال :- ايه ياعلاء ماتجبش اسامي الناس خلينا نبيع من سكات
حوحو :- ولاد انا بعت امبارح الفقي وعمر سليمان للسودان عشان نعمل شوية بروبوجندا على الشعب
سوزي :- اسكت ياحوحو دا حتى بتوع الفجل والجرجير بيتكلموا في ماتش الكوره ده
جمال :- امال هنلهي ام الشعب ده بايه ماهو شعب هايف وعمال ياخد على قفاه وشوية اعلاميين بنلمعهم
حوحو :- على فكره ياولاد اديتو كام للواد مدير جريدة الشروق الجزايرية اللي كان قاعد عندنا في مصر هو والصحفيتان الموزز
جمال :- ابدا يابابا اديناه 3 مليون جنية
حوحو :- ايه قلت القيمة دي عاوزين يؤلؤا علينا فوئرا ولا ايه طب ده زفت الطين طلعت مصطفي عشان يئتل البنت الرقاصة ادى السكري 2 مليون دولار والواد يقدم الولعه دي كلها ويخليني من هلفوت عند الشعب الى حبيبه الاول وتدولوا 3 مليون بس ؟
طب دا النهب اللي في البلد مالوش حد لا ما كنتش متوقع منكم كدا ياحبايبي
واقول لكم على اجمل خبر
تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووت
يظهر الشريط قطع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق