الثلاثاء، 11 سبتمبر 2012

قصة جنسية مثيرة


ياسلام صحيح الدنيا بدون جنس متسواش وليه نحرم نفسنا من لحظه متعه وصلت الينا ليه منستغلش كل اوقات فراغنا في ممارسه الجنس حقا انه لذيذ ومتعه مابعدها متعه كل يوم ارقبها وهى بتنشر الغسيل البيط بتاعها وبزازها طالعه من القميص وبيضه وحلمتها واقفه اووى كل يوم من ده لحد ما قررت انى بجد انكها انا هايج اوووى ومره طلعت عندهم العماره وبدون مقدمات رنيت الجرس بتاعهم هى اللى فتحت وقلت اسالها اى سوال بينى وبينكوا قلت هسالها على ايه فقررت النزول مره اخرى ولكن بعد ان اضرب عشره على باب شققتها وكنت فى منتهى الجراه لا اشى ان اى شخص ممكن ينزل ويشوفنى كنت هروح فى داهيه بس جمدت قلبى وفعلا نزلت العشره على باب شقتها وانا هايج وقلت المره الجايه لازم اطلع واستعبط واكلمها فى اى حاجه ومره لقيتها واقفه فى البلكونه قلت لالازم اكلمها بقا ده فرصتى وبالفعل كلمتها وقولت ليها مساء الخير فردت عليا بابتسامه وكنت واقف بالشورت وزبرى واقف اووى لقيتها بتنظر على زبرى اوووى فدخللت ونفضت وقلت كده لازم اطلعلها وبالفعل صعدت للمره الثانيه ولكن هذه المره رنتيت الجرس ففتحت ودهشت فسلمت عليا وقولتها مدام رانيا انا جارك وابطاريه الموبيل بتعاتى وقعت عندك فى البلكونه وانا نسيت اقول انى رميت بطاريه الموبيل بتاعى عنها علشان يبقى ليا حجه اطلعهاوهى على فكره البلكونه بتعاتها قدامى مباشره فالقت ليا اتفضل وانا هدخل اجبها دخلت فاحضرت البطاريهوقولتها كرا وسالتها بخبث هل تعيش بمفردها قالت لا وانما زوجهاظروف عمله تجبره على المبيت خارج المنزل وكانت لبسه روب وبزازهاطالعه اووى فنظرت الى صدرها وكدت ان اكل صدرها بنظراتى فلاحظت ذللك وابتمست ولكن بحدود فجاه وقف وغصب عنى زبرى كان واقف مقدرتش انيمه فنطرت الى زبرى وقولت ليها ايه رايك عجبك قالتى هو ايه اللى عجبنى قوتها زبرى قالت انت قليل الادب وغضبت فهجمت عليها وكاننى اغتصبها فرحات تموج بجسمها يمينا وشمالا حتى امسكت بها وقلعتها الروب ومسكت اجمل واكبر واحلى بزاز شوفتها فى حياتى بزاز طلما ضربت عليها كتير من العشارى فقالت ليا انت بتعمل ايه يامجنون قولتها حرام عليكى انا هموت عليكى ازاى تخبى البزاز دى منى ومسكت بزازها ابوس فيها اوووى واحط الحلمتين تحت سنانى واشدهم جامد اوووى لبره وهى تصوت وتقول اه اه فينك من زمان قلتها موجود وتحت امرك ونفضت لكلامها ومسكت الحلمتين احكهم فى بعض جامد اوووى واحطهم فى بقى وارضع منهم بعنف اووى لحد ما الحلمه احمرت وهى تقول حرام عليك مش قادره الحلمه هتقطع رحت ماسك السنتيان بتعاها وقعدت الحس فيه واحطه على زبرى وهى تقولى انت للدرجه ده عايزانى قولتها انا كل يوم بهيج عليكى وبشوفك من البلكونه قالتى طيب كمل انت تعبنتى اووى رحت ماسك شفايف بقها وقعدت الحس فيهم اووى وامص لسانها اووى ونزلت على الحلمتين تانى اعضهم واحطهم تحت سنانى واشدهم وهى تقول اه مش قادره ارحمنى
وصلت لمرحله هيجان كنت مش قادر فعلا رحت شتمها وقولتها اقلعى الاندر يامنتاكه قالت ايه الالفاظ الوحشه دى رحت شددها من ايدهاوقلعتها الاندر ومسكت الاندر بوسته ولحسته مطرح كسها اووى وشوفت اجمل كس فى حياتى لونه محمر وكبير رحت مدخل صباعى اللى فى النص الاول جوه كسها وقعدت الفه جوه كسها اووى وفى نفس الوقت ماسك الحلمه بشدها وهى تقول اه نكنى مش قادره وانا اقولها مش هنيكك دلوقتى يالبوه استنى رحت مطلع صباعى ودخلت لسانى كله بين شفايف كسها وقعدت الحس الكس العسل وهى تصوت وتقول نيك ياشادى اووى اتجننت عليها رحت ماسك شفايف كسها وحطتطتهاتحت سنانى وشددتها لبره اووى تعبت اووى رحت قايم قالت رايح فين قولتها عندك عصير قالتى عندى بس مش وقته قولتها جيبى بس العصير راحت جايبه العصير وطيزها بتطلع فوق وتنزل تخت وانا زبرى واقف جابت العصير رحت رميت العصير على كسها وقعدت الحس واشرب العصير من على كسها اووى وهى تقول اه اه يامجرم انت اجمد من جوزى رحت ضربها على بزازها اووى ورميتها على بطنها وقولت ليها عايز اشوف الطيز اللى هتججن زبرى قالتى خدها مسكت طيزها وهى مفلقسه طيزها ليا ودخلت لسانى جوه خرم طيزها ولحست خرم طيزها بلسانى اووى وهى تصوت وتقول دخله مش قادره رحت مطلع لسانى ودخلت صباعى فى طيزها واطلع وادخل فى صباعى اووى والفه جوه طيزها وخرم طيزها يفتح ويقفل وتصوت وتقول نيك ياشادى مسكتها من شعرها وطلعت زبرى ودخلته كله جوه خرم طيزها براحه الاول كده بعد كده دخلته جامد وهى تصوت وتعلى صوتها مش قادره هموت رحت ضربها على طيازها البيضه اووى بايدى وادخل زبرى فى طيزها والفه جامد وتقولى طلعه مش قادره وكل ما تصوت انا اضربها لحد ما فشخت خرم طيزها وكبر وطلعت زبرى من طيزها وخليتها تمص زبرى اوووى وتلحس بجنون كانها اول مره تشوف زبر وتقولى يالهوووى كل ده زبر انت لازم تنكنى على طول رحت مطلع زبرى من بقها ورفعت رجلها ومشيت زبرى على شفايف كسها اووى لفوق وتحت وهى تقول اه اه بحبك نيك دخله وانا اقولها مش هدخله يامنتاكه تقولى ابوس رجللك دخله رحت مدخله كله جوه خرم كسها واطلع ةاخرج جامد اووى وبسرعه وهى تصوت ومسكتها من شعرها وخليتها تفلقس طيزها وكسها ليا وانا ادخل زبرى شويه فى كسها واطلعه وادخله شويه تانى فى خرم طيزها من غير كريم وهى تصوت وتقول نكنى حرام عليك انا هموت رحت قايم وشلتها على كتفى وخليت كسها عند لسانى بمصه اوووى وراسها متشقلبه تحت تمص فى زبرى وتقولى انا نزلت مش قادره ممكن تنزل واما ماسك نفسى مش عايز انزل الا لو اعممل معاها وضع جامد رحت موفقها ادامى ومكتها من شعرها ودخلت زبرى فى طيزها الكبيره البيضه وقعدت الف زبرى جوه طيزها وخليتها تمشى ادامى وانا وراها وزبرى جوه طيزها وهى تصوت وانا انزل اللبن فى طيزها لحد ما طلعت زبرى ومسكتها من شعرها بالعافيه وخليتها تمصه وهى تقولى تحت امرك بحبك ومن ساعتاها وانا عشقيها اللى بنكها وبس وليكوا عند ققص كتير وتكلمه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق