الجمعة، 7 سبتمبر 2012

قصص سوزى هانم

عد ان انتهى تدريبى عند مولاى سيد العبيد الكلاب .. قام جلالته باهدائى الى مولاتى جلالة الملكة المقدسة سوزى هانم
وبمجرد ان ضمتنى جلالتها لمملكة كلابها اعتبرتنى العبد الخاص لفخامتها .. وبدات مولاتى تقيم حفلات للتعذيب والاذلال لكلابها وكنا أربعة كلاب .. واليكم تفاصيل بعض الحفلات: -
امرتنا مولاتنا بان نخلع هدومنا ونكون عريانين ملط وبدات مولاتنا ومسكت العبد الاول وكان اسمه الكلب عادل وقامت مولاتنا بتثبيت جلد بيضانه بمسامير في لوح خشب مثبت علي الحائط .. وصرخ الكلب من شدة الالم .. لكن مولاتنا ضحكت وارتسمت على وجهها علامات السعادة وهي بتقول لنا ان صوت صراخ العبيد احلي مزيكة بتسمعها .. وكنت انا والكلب التاني مربوطين ايدينا وراء ظهرنا وراكعين واجسامنا بتترعش من شدة الخوف والاحساس بالذل .. وبدات مولاتنا تجلد الكلب عادل بالكرباج .. اما الكلب الرابع كان واقف قدامي زي اوامر جلالة الملكة وحاطط بتاعه في بقي امصه .. مع تعليمات مشددة من جلالتها بعدم الانزال الاباوامر عظمتها والا تعرضنا كلنا لعذاب شديد
وجلست مولاتي علي الكرسي لترتاح قليلا .. وامرتني ابطل مص بتاع الكلب الرابع وابدا الحس نعل جزمة جلالتها وقعدت الحس نعل جزمة مولاتى لغاية لما رجع جديد تفريبا .. وظهرت نظرات الرضا عن شغلى في عينين جلالة الملكة .. وبعد كدة مولاتنا تنازلت واعطت العبد الثانى شرف انه يخلع جزمة جلالتها ويلحس بين صوابع رجلين فخامتها .. وكالتعليمات وضعت حذاء الملكة
في بقي اللي بقي كانه جزامة بشرية وقامت مولاتنا باشعال الشموع .. وبدات تلسعنا بالشمع الساخن السائل علي اجسامن وبالذات منطقة البيضان وكان الالم فظيع بس ماحدش فينا قدر يفتح بقه بكلمة اي وامرتني مولاتي بعد كدة اني الحس كس جلالتها .. بس قبل ما ابدا اللحس سالتني اذا كنت احب الحس ولا تحط الشمعة في طيزي .. وبينى وبينكم لقيت اللحس اسهل .. لكن انا قلت لفخامتها انا مجرد كلب .. وجلالتها تؤمر وانا انفذ .. ولما اصرت فخامتها علي سماع ردى .. استئذنت عظمتها انها تسمح لي الحس .. فضحكت وقالت "يبقي تلحس لي كسي وانا حاطة الشمعة في طيزك
وابتدت مولاتنا تضربنا بحذائها واقدامها الشريفة في بيوضنا واحنا راكعين تحت رجلين معاليها .. وامرتني احط بتاعي علي ترابيزة الصالون وقامت تدوس عليه بحذائها المقدس .. وانا باصرخ من شدة الالم .. فكان عقابي اني اخرج لساني واحطه علي الترابيزة علشان تدوس عليه بكعب جزمتها. ز ولاتتخيلوا شدة الالم من الوضع ده
وامرتنا جلالة الملكة بالوقوف وظهرنا للحائط وعلقت في بتاع كل واحد مننا زجاجة ماء لترين مليانة بالماء .. وحطت في بيضاننا وحلمة بززانا مشابك بلاستيك .. وبدات تنزعهم بقوة .. ومع كل مشبك يتخلع كانت صرخة العبد مننا تملا المكان .. وبدات مولاتنا تضربنا بالخرزانة علي بتاعنا .. واللي زود الاحساس بالالم زجاجة الماء المعلقة
وامرتني مولاتى بالنوم علي ظهرى وقعدت علي وشى وامرتنى افتح بقى علشان انال شرف شرب بول جلالتها .. ولما بقي اتملا بالشهد نزل شوية على الارض .. مولاتنا امرت بقية العبيد يلحسوا الارض وينضفوها .. اما انا كان عقابى شديد لانى اتسببت في نزول جزء من شهد الملكة علي الارض ضرب بالكرباج .. وطفي سجاير في ظهرى وفي حلمة بزى ده غير الضرب بالكرباج والخرزانة علي بتاعى لما كنت ح اموت من شدة الالم علشان اكون عبرة لبقية العبيد
وامرتنى جلالة الملكة امص ازبار بقية العبيد .. والحس بيضانهم .. وقالت لى انت عامل زي الست الشرموطة .. وعلشان كدة انت اسمك الشرموطة من هنا ورايح
وسالتنى قولى لى ياشرموطة .. هى الشرموطة بيحصل لها ايه؟ .. فسكت .. قامت مولاتي تفت على وشي وامرتني الحستفة جلالتها وضربتني بالاقلام على وشى .. وقالت لى ردي ياشرموطة .. فقلت لجلالتها .. الشرموطة بتتناك .. فضحكت جلالتها وامرت بقية العبيد ينيكونى .. وهي قاعدة تشرب كاس من عصير البرتقال
ثم امرت بقية العبيد انهم يلحسوا رجلين جلالتها لغاية لما ينزلوا لبنهم علي صوابع رجلين فخامتها .. وبمجرد ما تم كدة. ز امرتنى الحس اللبن من على صوابع رجلين عظمتها. ز وامرتنى اكون الشرموطة لبقية العبيد .. ينيكونى لما جلالتها تحب تتفرج على فيلم شذوذ بث مباشر زي فخامتها ما كانت دايما تقول
ومؤخرا احضرت مولاتى زبر صناعى وبدات تنيكني بيه كل ماتحب .. وكان حجمه كبير ومؤلم .. لكن لازم استحمل لان دى رغبة واوامر مولاتى جلالة الملكة المقدسة ميستريس سوزى هانم
فى الجزء القادم .. استكمل بقية احداث حفلات التعذيب اللي بتعملها ستى وستكم مولاتنا جلالة الملكة ميستريس سوزى هانم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق