الخميس، 13 سبتمبر 2012

احلا نيكة..الجزء الاول(اتنين توام)

باختصار شديدانا عمري 27سنة وهي 22كنت اذاكرلها لوحدنا وهي جميلة جدا بزازهاكبار وطيزها حلوة تستحق النيك وفي مرة من المرات لفتت نظري لاحتياجها للنيك وفهمتها وبدأت امص شفايفها وأدخل لساني ف بقها وآخد لسانها كله وصابعي ف طيزها وبعدها فتحتلها البلوزة وطلعت بزازها الجميلة الكبيرة ومصيت حلماتها ورضعتهم وهي تصرخ آآآآآآآآآآآآآه بحبك ونزلت ع كسها من تحت الكلوت راحت قلعته قعدتها ع زبي وكان صلب حديد طوله 22سم وتخين جدا طلبت نادية تمصه وكنت ابعبص طيزها بصابعين وتلاتة ونزلت لحست كسها وهي تصرخ كمان يللا نكني ف طيزي أنا قحبتك وشرموطتك قامت جابت كريم دهنت زبي وفتحة طيزها بكمية كبيرة ونيمتها بوضع فرنساوي ودخلته ف طيزها المتناكة أنيك فيها انيك انيك وأنا اعصر بزازها عصر لحد ما قربت أجيبهم قالتلي عايزة لبنك كله بطيزي فتدفق اللبن حمم نااااااااااار ف طيزها السخنة وطلعت زبي مصته لآخر قطرة وبقالي شهرين بنيكها



اتنين اصحابى من شارع واحد 22 سنه
هم الاتنين اخوات توائم الاتنين جمال جدا و متناكات و كان جسمهم جميل و انا من زمان هموت و انيكهم( )و فى يوم كان بيتهم فاضى فقالولى انى اطلع معاهم نتفرج على سكس مع بعضينا فانا وافقت على طول شغلو الفلم و بدءو هم الاتنين يسيحو و مشتاقين قوى للزب بس مكسوفين يقولو قمت انا رحت احسس عليهم من فوق الهدوم لقيت واحدة فيهم قامت قلعتنى البنطلون و طلعت زبى و قعدت تلعب فيه و التانية قلعتلى البنطلون بتاعها و قالتلى انى احسسلها على طيظا و بعد شويه ابوهم تصل بيهم قالهم ان هو مش راجع البيت و هيبات بره فرحوا جدا و قالولى ابات معاهم و انا وافقت طول الليل بقه نسمع سكس و ننيك فى بعض دا بعد ما قلعنا عريانين خالص فبعد شويه بقى واحدة بتمص فى زبى و التانية بتبوسنى و انا فرحان جدا و بعد شويه عرضت عليهم ان كل واحدة يدهن جسم التانى فهم دهنونى انا الاول و انا كنت فرحان جدا و بعدين انا مسكت الصابونه و دهنت كل واحدة لوحدها و قعدنا طول الليل ننيك فى بعض نياكه جامده و هم بيقولو ااااه اااااااااه و زبى قاعد يفرتك فى طيظهم الى عامله زى
الملبن( )و يمكن اطرى من الملبن و بقينا كل يوم على كده
************************************************** **********************
************************************************** *********
**************************************
قالت لي : أنا إسمي عبير
قلت لها : وانا زبّي كبيــــــــر
قالت لي : بشويش على كسي
دلّعني وشخلعني كتيـــــــــــــــــر

العلقة عايشة ف أوهام
على نارها بتصحى وبتنام
تتناك وتقول لك يا سلام
النيك مش محتاج تفسير

متناكة وانا زبري فظييييييع
يعمل في الأكساس كلاكيع
ويقطّع كسها تقطيـــــــــــــــع
ويخلّي أوراكها تطيـــــــــــــــــــــــر
متناكة وعاملة لي أميرة

و ف زبّي مربوطة أسيرة
ماهي زي الشرموطة سميرة
بتفرشح من غير تفكيـــــــــــــر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق