الثلاثاء، 11 سبتمبر 2012

القمر الأوروبي


انا كنت مش مقتنع انى مافيش حاجة اسمها جنس محارم لحد محصل شى غير كل حاجة فى حياتى.
البداية كنت انتى جنسى لدرجة الجنون .. وكنت بمارس العادة السرية على الافلام الجنسية
لحد واختى أتجوزت
اختى ياسمين هى عمرها 37
وإنا عمرى 30 سنة
كنت بمرة عند اختى بالعيد اعيد عليها زى كل مرة او زى كل عيد
لكن المرة دى مختلفة
كان جوزها مسافر فى عمل للخارج .. جوزها مهندس بترول
سافر الى الكويت لمدة سنين
وكان بقوله حوالى 8 شهور
المهم
دخلت عليها وسلمت عليها وبوسه على خدها هنا وهنا
المهم قالت اقعد ازيك عامل ايه واخبارك ايه
قالتها الحمد **** وانتى عاملة ايه
الحمد ****
اخبارك ايه
مافيش جديد
وقالتها كل سنة وانتى طيبة
فى وسط الكلام
قالت انا عايزة اركب دش نايل سات وعرب سات والاوروبى
قالتها ماشى
بس عرب سات ونايل بس
قالت ليه
قالتها علشان فى الاوروبى افلام ايها
قالت افلام كده وكده
قالتها اه
قالت انت اتفرج على الافلام دى
قالتها اه ليه
قالت عايز اعرف فيها ايه
قالتها فيها اثنين متزوجين بيمارسه الجنس
قالت مممممممممم
قالت تطيب ازاى
قالتها هوريكى بس يكون سر بينى وبينك
بس فى حالة تانى
قالت ايه هى
فى حاجات عملى
قالت ازاى
قالتها يعنى فى حاجات فيها بوس
قالت موافقة
قالتها بوصى ياسمين اولا حاجة البوس .. فى بوسة حلوة تكون كده وبوسها بوسه حلوة اوى ومص شفيفيها
وواحدة وواحدة نزلت مص فى رقبتها
وهى فى عالم تانى من الشهوة وانا كنت وصلت مرحلة الهيجان
ومدت ايدى على صدرها وفضلت ادعك فيه
وهى قلعت الملابس بتاعها
وانا كمان
ومسك صدرها مص
مص
ونزلت وواحدة وواحدة على صدرها
لحد
مانزلت على كسها
بايدى
لقت البلل عرفت انها وصلت لمرحلة الشهوة الكبيرة
قالت كيفية مش قدرها
قالتها لسه
ونزلت مص فى كسها
مص
قالت هى ريحنى باقه
قالتها حاضر
روحت ميخرج زبى من الملابس
ورحت قلع الهدم كلها
ودخت زبى فىكسها
وفضلت مدخله واخرجة
لحد ما وصلت لمرحلة قالتها هنزل قالت على صدرى
بسرعة
ونزلت
قالت انت جامد اوى ياحبيبى
وتكررت اللقاءات
لحد ماجوزها رجع
وخدها مع وسفرو مع بعض

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق