الخميس، 13 سبتمبر 2012

جارتنا والجلابيه والذكرى


دى اول مشاركة ليا
القصة حصلت بالفعل معايا مع البنت جارتنا واه عليها
البدايه وكانوا فى سكان سكنوا فى الدور الارضى سكان جداد
وكانت بنت الناس دى بنت فى غاية من الانوته والجمال ولاحظت انها بتبصلى نظرات غريبه كلها شهوه وجنس وحجات انا بس كنت المحظوظ اللى شفتها من البنت الملبن دى
اعدت فتره اشوفها وهى بتبصلى وابص على جسمها النار المولع وهى طالعه وهى نازلة وكانت بتطلع تنشر هدومهم فى السطح عندنا وكانت بتلبس لبس بتبقى طيزها هتخرج من البنطلون اللى لابساه او بزازها كانت اطرى حاجه لمستها بايدى واه على حلمة بزازها بتخلى زوبرى يقف مش يهمد ابدا ويبقى عاوز يطلع يوستريح بين افخاذها
فى مره من المرات لاقيتها طالعه وكانت لابسه طقم احمر جميل اوى قولتلها انا نفسى ابوسك وامسك صدرك قالتلى لا ازاى وبعدين لاقيتها هى اللى بتقرب منى وبتقولى انا مش كدا خالص ولاقيت سفايفها اجمل شفايف بتيجى ناحية شفايفى واعدت ابوس فيها لما قطعت شفايفها ومسكت صدرها وكانت اول مره امسك صدر فى حياتى وكان اطرى صدر لمسته فى حياتى واعدت ادعك زوبرى فى طيزها وفى كسها وهى تشدنى ليها وانا حاضنها وبين ايدى انعم واكبر بزاز شفتها فى حياتى واعدت ابوس فى بزازها وكسها لغاية ما نزلتهم ادامها ويارتنى وقفت لغاية هنا لسه ببوس فيها وبتقولى كفايه متبقاش طماع اقولها مش قادر لغاية ما نزلتهم تانى
المره اللى بعدها لاقيتها هى اللى بتشاورلى فى الشارع وتقولى يلا تعالا نطلع وروحت معاها على السلم وبدات هى اللى تمسكنى من زوبرى وتحطه على كسها وانا ابوس فيها وامسك صدرها الملبن اللى بيخلينى اهيج اوى اوى واتكرر الموضوع دا كتير لغاية ما جيبتها عندى البيت وكانت لابسه كلابيه مش تحتها حاجه واول لما دخلت قامت قالعه الجلابيه وبصتلى بصه من بعدها قطعت صدرها من البوس ولحست رقبتها واكتافها وطيزها الملبن واعدنا على الارض انيك فيها لغاية ما جيبتهم فى طيظها وكانت اجمل مره ينزلو منى على اجمل طيز فى العالم
البنت للاسف اتجوزت دلوقت ومش بقت تيجى البيت تانى بس هتفضل اجمل ذكرى فى خياتى
شكرا ومستنى الردود

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق