السبت، 8 سبتمبر 2012

كيف سائق التكسي ناكني____ قصة حقيقية

انابنت في ال17من عمري كنت طالبه في احدى المراحل الدراسيه تعرفت على رجل في عمره ال27عاماوكان يعمل سائق تكسي حبث كان يلاحقني كلمااذهب الى مدرستي حيث اناجميله وشعري متناسق وطولي ايضا المهم عجبت به وفي يوم ممطروباردطلب مني ان يوصللني قرب بيتناوبعدكلام ركبت معه وكان شاب رومنسي حيث كان يستمع الى الاغنيه التي اانااعشقهاالمهم تكلمنافي الطريق وتعارفنامع بعض وعرفت ان اسمه سميروفي اليوم الثاني مربسيارته من امامي وسلم علي ارحت اناالى مرستي ةعندانتهاء دوامي رايته ينتظرني وطلب مني ان اركب معه فقبلت بذلك وركبناالتكسي وفي الطريق دار بيننا الكلام حول التعارف وتعارفنااكثرواعطاني رقم موبايله المهم واوصلني نفس المكان وذهب وفي الليل اتصل بي وحكيناكلام طويل وتعارفنا اكثر وبدانانحب بعض اكثروكان لايمريوم دون ان نرى بعض وبعدشهرين تقريباطلب مني ان ازوغ من المدرسه وبعديومين من الحاحه لي قبلت بذلك وفعلا زوغت المهم خرجت معه واخذني الى مكان هادى وجميل وقعدناامام(قصاد)بعض وبدانانتكلم كنت مسرحه شعري وفاتحه زريرقميصي زرارين وكنت لابسه ملابس المدرسه عشان اهلي يعفهمو اني رايحه مدرستي وكنت واخذه ملابس غيرهم ومخبيتهم في جنطتي وطلبت من سميران اغيرملابسي علشان لوحدشافني ميعرفش اني مزوغه من مدرستي المهم رحت العربيه وغيرت ملابسي ورجعت ل سميروكنت فاتحه زراير القميص عشان ابقى فري المهم رجعت لنفس المكان الي كنت قاعده فيه مع سميروكانت فرشه على الارض وكانت تنورتي قصيره حبتين حسيت ان سمير بدة حرارته تعلا واناكمان ابتديت اتقرب منه المهم باسني ومص شفيفي وبدايتلمس بجسمي وبزازي وانا ابتديت احس اني عاوزاه المهم فتح زرار الفستان وابتدا يمص بزازي وانا اتاوه اه اه اه اح اه سميييييييراي اي وهو يمص ويبوس ويمصني من رقبتي وانا اقله بحبك اه اه اه اه سميييييييييير حبيبي وهو بحبك وبعد نص شويه مد ايده على كيلوتي ووصلها لكسسسي انارحت خلاص مش قادره وراح يلحسسسسسسسس كسي صراحه مكنتش اعرف ان الحس لذيذ بالشكل ده وراح مطلع زبه ونايم فوقي ونزله بين اردافي وابتدا يتحرك وهوحاطط زبه بين اشفار كسي الناعم الصغيرالمهم بدات انفاسنا تعلا وتعلاوانا اقله سممممميييير حبيبي اي اي ايييييييييي وراح منزل الميه بتاعته وساحب زبه من بين ارداف كسي وحطه فوق بطني ونزل عليها الميه حسيت بحراره لذيذه وبعد كده فركت الميه على بطني عشان تقضل فوق جسمي ورجعت البيت فرحانه وسعيده واستمرت علاقتنا سنتين كلها نيك وسكس وحب
اتمنى ان قصتي عجبتكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق