الثلاثاء، 11 سبتمبر 2012

لما كنا صغار


ندما كنت طفل صغير بالعام السادس كان زبي بيشد وكنت بحس داثما اني عاوز حاجه ناعمه وسخنه الصقه فيها.
كنت بالمدرسه الابتدائيه المشتركه وكان عدد البنات اكتر من الاولاد وكنت شقي جدا احب اللعب وكنت متزعم عصابه. كنت انا الحاكم الناهي بالمجموعه وكانت بنات صغار كتير يحبون يكلموني ويحبون نلعب مع بعض. المهم كنت دائما العب واجلس مع البنات وكانت هناك بنوته جميله اسمها هاله وكانت هاله مليانه الجسم وكانت مشروع انثوي جميل وانا في هدا الوقت كنت لا افهم شئ سوي اني احب العب معها واحب الصق زبي بجسمها.
المهم كنا نلعب لعبه عسكر وحراميه وكنت انا وهي دائما مع بعض وكنت اخدها بمكان مخفي من العسكر اللي بيبحثون عني وكنت الصق زبي من خلفها حتي اشعر فقط بحراره قويه براس زبي وكان الشعور ده رهيب ونظرا لسني ما كنتش اجيب. ولا شئ بس كنت احب فقط المس البنات والمس طياظهم من فوق ملابسهم وكاني العب معهم.
وعندما كبرنا شويه كنت بالصف الرابع الابتدائي وكنت تقريبا عمري التاسعه ازدادت شهوتي للجنس ولمس البنات وكان بنات المدرسه منهم لا يفهم معني ما افعله عندما المس جسمهم لاننا كنا صغار بس انا كنت اجري ورا شهوه زبي اللي كان بيحب يلصق بطياز البنات البيضاوات الجميلات الممتلئات.
المهم جت لنا بنوته جسمها طويل اسمها بسمه كانت بسمه تحب اللعب وتحب الشقاوه متلي المهم كنا دائما نلعب مع بعض وابتدانا نلعب لعبه عروسه وعريس ولعبه الدكتور.
كنت دائما اقوم بدور العريس وبسمه تحب دور العروسه والبنات التنيين بدور المعازيم وكانت باسمه تضع قطعه قماش عل راسها كطرحه الفرح وكنت امشي بجانبها وكنا عاملين بغرفه ببدرون العماره ستاره وكان المعازيم يدخلوننا داخل الغرفه ويزفوننا ويتركوننا وكنت انا المتحكم بالمجموعه وكنت اقول لهم ماحدش يدخل لجوه ويزعجنا. المهم كانت بسمه تنام علي وجهها وانا فوقها كاني العريس وهي لابسه ملابسها حتي احس ب ***** اللي تخرج من زبي.
استمرنا باللعب وبيوم وانا نايم فوق بسمه جت بنوته جميله اسمها كريمه وراتنا واستعجبت باللي بفعله ببسمه وقالت ايه ده انتم بتلعبوا ايه قلت لها عريس وعروسه ضحكت وجريت.
انا خفت من كريمه لحسن تروح تقول لوالدي. المهم لقيت اخويا بيبحث عني ويمسكني ويضربني ويقول انتي كنت بتعمل ايه البنت كريمه قالت علي كل حاجه اخويا بالوقت ده كان بالثانوي وعمره 18 عاما. المهم كلت علقه من اخويا علشان لعبه عروسه وعريس.
دارت الايام وانا متغاظ من كريمه وفي يوم كنت بالعاشره جاء كريمه تلعب معها فقلت لها انتي خباصه ح تروحي تقولي لاخويا قالت لالالا وحلفت المهم قلتلها لو قلتي لاخويا ح اضربك حلفت وقالت انها عاوزه تلعب معانا انتم بتلعبوا ايه قلتلها لعبه الدكتور قالت انا العب انا العب. قلتلها ماشي وانتي المريضه وواحده تانيه الممرضه والباقي المرضي التانيين.
المهم انا عملت قطعه قماش كانه بالطو الدكتور ودخلت الممرضه وقالت فيه مريضه بالخارج تعبانه فقلتلها دخليها دخلت كريمه وقالت انا تعبانه. المهم نامت علي صدرها المليان اللي ماكنش لسه بزازه ظهرت فقط الحلمات الصفيره بس كان جسمها مليان. كنت اضع ازني علي صدرها اسمع قلبها زي الدكتور وكنت امسك ايدها وكنت المس جميع اجزاء جسمها. وكانت طيظها ناعمه ومليان ومناسبه لحجم زبي. اليف احساس
المهم قلت لها انا لازم اديكي حقنه. قالت اه بس ازاي يادكتور المهم قلتلها احط الحقنه بطيظك قالت يالا قلتلها بس ماتقوليش لحد فقالت طيب ياحماده فين الحقنه بس مش عاوزاها تشكني. المهم قلتلها نامي علي وشك واقلعي اللباس او الكيلوت نامت كريمه وكانت طيظها امامي وزبي وقف وقلت لها ح احط الحقنه بطيظك او مكوتك. المهم دخلت الحقنه بين فلقتي طيظها وكان زبي سخن وشادد وكريمه قالت الحقنه سخنه ئوي ياحماده ممكن اشوفها. المهم لفت كريمه وشافت زبي وقالت ايه ده شكله غريب ئوي. المهم خرجت وجريت.
بيوم لقيت كريمه علي باب البيت وقالت احمد تعالي نلعب المهم نزلنا للمخبئ بتاعنا وقلتلها نلعب ايه فقالت اختار انتي قلتلها نلعب الدكتور فقالت بسماتعملش اللي عملته المره الماضيه ده قله ادب قلتها اسمعي ده اللي بيعمله الدكتور قالتلي انا بروح الدكتور ومابيعمليش كده كانت برائه اطفال قلتلها ده دكتور اطفال بس انا دكتور كبار. ودكتور الكبار غير. تاليف احساس
المهم بعد الحاحي وافقت وقالت خايفه لحد يجي قلتلها تعالي نستخبي هناك اخدتها مكان ما حدش بيروح فيه كتير. وكان خلف الغرفه المجوره ويستخدم مخزن للاشياء القديمه وفيه كنبه كلها تراب بس بالنسبه للاطفال لا يعرفون التراب والا الوساخه المهم يلعبون.
المهم قلت لكريمه اقلعي اللباس او الكيلوت وكان لونه ابيض. المهم نامت علي وجهها وانا زبي وقف وقلتلها ح ادخل الحقنه وكان زبي منتصب وواقف وشادد وسخن المهم مسكت زبي وحطينه بخرم طيظها وكان سخن وهي قالت احمد ايه ده بيوجع ​​طلعوا ارجوك.
انا زنفته جوه وحسيت بالشعور السخن لحد ما زبي وراسه جابوا نار. لبست كريمه الكيلوت وجريت مشت. تاليف احساس
اليوم التالي جت كريمه وقالت تعالي نلعب احمد المهم قلتلها يالا روحنا المكان المهجور وكانت كريمه تقولي بس مانعملش زي امبارح علشان وجعني كتير قلتلها نعمل بس يشويش المهم قالت خلاص المهم حطيط زبي بخرمها وهي تقول كده حلو احلي من امبارح وانا زنقت جامت وولعت **** * بزبي. تاليف احساس
دارت الايام وكنا نتقابل انا وكريمه وكانت ليها ابنه خال كانت جايه من الصعيد لزيارتنا وكانت اكبر منا حوالي 12 عاما وجاءت تلعب معنا وكانت بزازها ابتدات تكبر بحجم الليمون وكنت انا حابب المس بزازها بس كنت خايف. تاليف احساس
المهم قالت كريمه يالا نلعب مع بعض الدكتور المهم كريمه عملت نفسها بنت حنان ابن عمها وحنان جت وقالت البنت تعبانه وعاوزه تاخد حقنه انا خفت من حنان ماعملتش لقيت كريمه بتقلع وبتقول دخل الحقنه يادكتور انا مارضتش كريمه قالت حنان بتعرف كل شئ. من احساس
المهم حطيت زبي امام حنان بطيظ كريمه وبعدها قلت خلاص نبدل المهم حنان بقت المريضه وكريمه بقت الام وكنت سعيد ببزاز حنان المهم قلتلها اكشف علي صدرك حسيت ان حنان بتحب اي حد يلمس صدرها وكنت امسكه بقوه وكانت تقولي شويه شويه مش بالائوي ياحمد. تاليف احساس
المهم جاء وقت الحقنه المهم حنان قالت لكريمه روحي اقفي بره وخلعت الكيلوت وكان بمبي صغير ونامت علي وجهها وكانت سمراء وجسمها ابتدا بالكبر المهم فتحت فلقتي طيظها وحطيت الراس عند الخرم ودخلته شوي شوي وكان خرم طيظها كبير دخل المره دي بسهوله لاول مره جوه طيظ وحسيت ان طيظها من جوه ناعمه وسخنه جدا ولذجه واحساس رهيب مش زي كريمه كانت البنت بتستلز وتقولي دخلوا اكتر ياحمد المهم حسيت بالحراره اللي تضرب زبي وتعب وخرجت زبي.
كنا بنتقابل كل يوم حتي رجعت الي بلدهم بالصعيد.
كانت افكاري الجنسيه لا تتعدي الطيظ وزنقه زبي بها او لو البنت واثق فيها كنت احطه بخرم طيظها وطيظ حنان احلاهم لان زبي كان بيدخل كله.
بيوم زارونا اهل امي من الصعيد وكانت معهم بنت جسمها كبير اسمها فاطمه وانا كنت 11 عاما وكان لي غرفه انا واخي الكبير بسريرين المهم كان اخي برحله اسوان وكننت انا لحالي طلبت امي ان اترك الغرفه لفاطمه المهم تركتها لها. روحت انام بالصاله جنب التلفزيون. كانت فاطمه تبصلي وتضحك وكنت بنكسف منها مش عارف ليه المهم كانت بتجلس جانبي تشاهد التلفزيون ولو كان بالفلم مشهد حضن او شئ كنت احس انها بتنكسف. وقالت لي انها ذاهبه للنوم. وراحت تنام وانا اشاهد التلفزيون وعندما قررت انام بالصاله علي الكنبه اكتشفت اني ماخدتش بجامتي من الغرفه. وكانت الدنيا حر جدا فتحت الباب وكانت فاطمه نايمه علي جنبها وطيظها بزه وطلعه للخارج جلست احملق بيها وزبي شد جلست بجانب فاطمه وهي نايمه. المهم حطيت ايدي علي طيظها وهي نايمه المهم سخنت اكتر كنت الصق زبي بيها المهم هي لم تتحرك وكنت امسك ظيها وكنت كل شويه اتشجع المهم نمت علي جنبي ولصقت فيها وضغضت بزبي علي طيظها وحست بسخونه جسمها كلوا المهم شهوتي زاد اكتر. فاطمه لم تتحرك وتركتني افعل اي شئ لفيت فاطمه علي وجهها. وخرجت زبي وحطيته علي طيظها من الخلف وكانت الشهوه بتزيد وفاطمه فقط مفتحه عينيها ولا تقول شئ. المهم حسيت ان فاطمه مابتقولش شئ. نزلت الكيلوت بتاعها لحد فخدها وحاولت احط زبي بين فخدها. وبحثت عن الخرم وفاطمه فقط تركاني افعل اللي اريده. المهم حطيط زبي عند خرم طيظها وجيت ادخله معرفتش زنقت زبي بطيظها وحسيت ان ماء ابيض نزل من زبي. ونركتها ورحت انام. المهم صحينا باليوم التاني
لقيت فاطمه بتبص علي بكسوف ولا تتكلم متل الامس قلت اه لو قالت ل *** ح تاكل علقه مخدهاش حمار بمطلع. المهم طول النهار وانا خايف من لسان فاطمه بس هي طيبه لا تقول شئ. المهم ماقالت شئ وتعمدت انسي البيجامه وبالليل ذهبت فاطمه للنوم ودخلت بعد ساعه لقيتها بسابع نومه. وعندما دخلت حسيت ان جسمها لف ونامت علي بطنها زبي شد وروحت نايم فوقها وهي فتحت عينيها نزلت الكيلوت بتاعها المره دي هي دفعت طيظها شويه للخلف المهم انا شفت خرم طيظها اتجننت المهم حطيت راس زبي بخرمها ودفعته ومن سخونيه طيظها اندفع الماء الابيض الخفيف وحسيت ان زبي وبيضاني ولعوا نار ورجعت انام بالصاله.
اليوم التالي سافرت فاطمه وانا انظر لطيظها ومش مصدق اني نكتها. وكانت شقاوه اطفال ولها تكمله
ارجوا ان تعجبكم قصص الطفوله واتنمي ردودكم.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق